2014. november 4., kedd

Mandulás cukkinitekercs, avagy bájgli light :)

Persze a bájgli nem is annyira a lisztes tésztájától számít nehéz ételnek, hanem a diós/mákos/mandulás tölteléke miatt, de ez mégis csak egy könnyedebb változat. Ismét a cukkinis piskótához folyamodtam. A tölteléket most nem bonyolítottam, csak darált mandulát használtam, de persze elkészíthető a szokásos édesített, citrom- és narancshéjjal ízesített töltelék is.

Hozzávalók:
-1 reszelt cukkini (300 g)
-40 g hajdinaliszt
-20 g kókuszliszt
-2 tojás
-15 g kókuszzsír
-40 g eritrit
-1 dl víz
-1 ek. útifűmaghéj
-fahéj
-tölteléknek 100 g darált mandula
A cukkinihez kevertem a tojásokat, majd a többit. Kicsit állni hagytam, majd sütőpapíros tepsibe símítottam 1 cm vastagon. Kb. 25 perc alatt megsütöttem. Megszórtam a darált mandulával és feltekertem. (47 g CH)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése