2014. február 1., szombat

22. SAD! Játék kiírás


Hála Macskanyelvnek, a Süniskanál blog írójának, jobban mondva a cicájának, Leopoldnak, én lettem a Süss! Alkoss! Díszíts!-játék következő fordulójának háziasszonya. Ez az első alkalom, hogy ilyen szerepet töltök be. A játékot Kiskukta indította 2011-ben és azóta is töretlen népszerűségnek örvend. Már én is 5 fordulóban vettem részt, pedig nem vagyok egy gasztroblogger-veterán. :)
Már az előző fordulóval egyidőben megszületett az ötletem, hogy milyen témát is tudnék elképzelni a következő játékra. Figyelembe véve, hogy ez az időszak a farsang utolsó egy hónapjára, februárra esik, amikor a legtöbb mulatságot, álarcosbált tartják, arra gondoltam, hogy legyen a téma

"Álarcos" finomságok

Vagyis olyan édességeket (vagy akár sósságokat, ha már a meglepetésnél tartunk) várok, amik első látásra másnak tűnnek, mint amik valójában, imitálnak valamit és viccesek. Vagy az "ál" kategóriába tartoznak, mint például a túrótorta túró nélkül. Lehet ez süti, torta, bonbon, pite, akármi, csak legyen benne valami csavar, valami meglepő. Egy olyan rejtély, aminek a nyitjára az első falat után jön rá a kóstoló. :)




Mivel a farsang március 5-ig, hamvazó szerdáig tart, ezért arra gondoltam, hogy a határidő legyen 

március 2-a, vasárnap éjfél,

hogy a beérkező receptekből még legyen idő szemezgetni húshagyó keddre. :) Így egy hónap áll a rendelkezéserekre, még  ha olyan rövidke is ez a február. 

Van néhány kérésem:
-a recept, amivel jelentkeztek, a kiírást követően kerüljön fel a blogotokba (emellett persze elküldhettek egy régebbi, hasonló témájú finomságot is)
-kérlek, a receptet csak erre az egy játékra küldjétek el. Ne üssetek "több legyet egy csapásra". :) Köszönöm!
-1 fotót és a bejegyzés linkjét küldjétek el nekem erre a címre:


Akinek nincs blogja, az a receptet küldje el képpel együtt.
Kérlek, jelezzétek, ha szívesen lennétek a következő forduló házigazdái!
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire inspirál majd titeket a téma. Remélem, hogy nem túl bonyolult és sok ötletes finomság érkezik majd. :D Jó alkotást!


Az eddigi témák:


  1. KiskuktaDíszíts egyszerűen, de nagyszerűen!
  2. Zsófi: A gyermekkor íze (ez a blog sajnos valószínűleg megszűnt)
  3. Ági: Gasztroajándék
  4. Macskanyelv: Édes "macskásság"

,


14 megjegyzés:

  1. Ezt jól kitaláltad! Igaz idő van még bőven, de ez sem lesz az a könnyen elkészíthető kategóriába való! Most még egyáltalán semmi ötletem nincs:) De majd jövök!

    VálaszTörlés
  2. Még fogalmam sincs, mit készítek, de ez a téma olyan izgalmas, hogy muszáj játszanom! :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem, hogy nem lesz túl nehéz.

    VálaszTörlés
  4. Jövök mindenképp, mert nagyon tetszik a téma! :D

    VálaszTörlés
  5. Fejtörést okoz de jó kis kihívás. .. :)) szeretnék játszani. :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó téma, talán most nem maradok le, jó hosszú a határidő:)

    VálaszTörlés
  7. Igyekszem én is hozni valamit, ami remélem meglepő lesz! :)

    VálaszTörlés
  8. Hű, ez aztán tényleg kihívás. Gondolkodom.... Remélem kitalálok valami frappánsat ;-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik a téma! :) Gondolkodom ... :)

    VálaszTörlés
  10. Hm...hm...jövök, de még fogalmam sincs, mi lesz a csavar! :)

    VálaszTörlés
  11. Tetszik a téma, ötletes. :) A hétvégén készített desszert azt hiszem megfelel a kiírásnak, a héten hozom is. ;)

    VálaszTörlés