2014. január 7., kedd

Kókuszpuding - Blogkóstoló 14. forduló

És íme az édes. Sikerült olyan receptet találnom, amit nem kellett nagyon átalakítanom, hogy én is ehessem. Csak a keményítő helyett használtam zselatint. Na meg negyedeltem a mennyiségeket.  Az eredeti recept a Rózsaszín limonádé blogban található.
Hozzávalók:
-200 ml kókusztej  
-fél zacskó zselatinpor
-100 g kókuszreszelék
-20 g xilit
Ebből pudingot főztem és szufléformákba tettem. Ehető a tálkákból, de ki is borítható. Eperlekvárral tálaltam.





3 megjegyzés:

  1. Ezzel a zselatinnal olyan panna cotta jellege lett a pudingnak! És ez is egy szuper ötlet, ezerszer kevesebb kalória :-) legközelebb én is így csinálom! Köszi, hogy két dolgot is megcsináltál tőlem!

    VálaszTörlés
  2. Én meg köszönöm a jó receptötleteket! Pl. ma is tonhallepényt készítek, olyan finom lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy alakult, hogy a Blogkóstoló 14. fordulójában én jártam Nálad :)
    http://konyhalal.cafeblog.hu/2014/01/17/kokuszpuding/

    VálaszTörlés