2013. november 11., hétfő

Hamis almás-habos süti

Az irányvonal ugyanaz, mint hamis almáspiténél, csak most nem diós alapot használtam.
Hozzávalók (nagyon kicsi adag, 2 személyes):
Töltelék:
-222 g cukkini (1 kisebb) reszelve
-1 1/2 citrom leve
-40 g eritrit
-1 ek. útifű maghéj
-1 tk. fahéj
Ezt megfőztem, jó zselés, nyúlós lett.
Tészta:
-20 g vaj
-20 g zab frissen őrölve (lehet tk. zabliszt is)
-20 g mandulaliszt
-1 tojássárga
-20 g eritrit
Ezt jól összegyúrtam, egy jó pitetésztát kaptam, amit kilapogattam a sütőpapírra. Erre került a hamis alma.
Hab:
-1 tojásfehérje
-20 g eritrit
Felvertem és az "almára" pakoltam. Sajnos úgy tűnik, az eritrittel nem lesz olyan jó pufi a hab, na meg  a robotom karja sem a legjobb.
20 perc alatt, 180 fokon megsütöttem. 29 g CH-ot tartalmaz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése