2013. szeptember 24., kedd

Szilvás csokimousse torta


 A 2013-as "Magyarország Cukormentes Tortája" Háziverseny győztes tortája  az Édes-nemes csokitorta lett, ami paprikával készül. Biztosan finom a paprikalekvár is, de egyelőre nem volt merszem próbálkozni vele, helyette szilvazselét készítettem. Kicsit a rétegek sorrendjét is felcseréltem, de véletlenül, illetve kihagytam egy réteget.
Az én változatom hozzávalói:
Piskóta:
-1 tojás (fehérje külön felverve)
-10 g xilit
-1 ek kakópor
-1,5 ek mandulaliszt
-só
Csokimousse:
-2 tojás
-1 fehérje (fehérjék felverve)
-20 g xilit
-50 g olvasztott diabetikus feketecsoki
-3 ek kókusztejszín
-1 ek zselatin vízben feloldva
A tojást, a kókusztejszínt, a xilitet és az olvasztott csokit kikevertem, a fehérjéket felvertem, összekevertem és végül a zselatint is beletettem. Hűtőben dermesztettem.
Szilvazselé:
-200 g magozott szilva
-10 g xilit
-fahéj
-1 tk zselatin
Lekvárszerűséget főztem belőle.
Az én változatom szénhidráttartalma 82,1 g.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése