2012. december 2., vasárnap

Adventi szívmelengetők

Ilyenkor az ember már nagyon készül a karácsonyi  finomságokra, én például kipróbálok új recepteket, hogy teszteljem, beválnának-e karácsonyra. A tesztelés pedig nagyon kellemes folyamat. :)

Csokimousse

A tegnapi Gasztroangyalban láttam egy krémes csokitortát, de sajnos a receptjét sem találtam meg és tojásom is csak egy volt, így ezt hoztam össze:
-6 kocka diabetikus feketecsoki
-10 g vaj
Ezek összeolvasztva.
-1 tojássárgája 10 g xilittel összefőzve, aztán a csokival összekeverve
-kb. 40 ml tejszín
-felvert tojásfehérje
Ez pont egy kis szufléformába fért bele, 20 percig sütöttem 130 fokon, így jó krémes maradt. Sajnos nagyon hamara elfogy.

 Körtés-túrós finomság

-25 g liszt
-200 g tehéntúró
-20 g vaj
-1 tojás
-30 g xilit
-1 érett körte
Ezt mind összekevertem és 40 percet sütöttem. A xilit mennyiséget mégjobban lehet csökkenteni, ha a körte nagyon érett. Az enyém az volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése