2012. szeptember 29., szombat

Búcsútorta és útravaló

Holnap indulok az egyetemre, életemben először. Remélem, hogy ezután is marad időm a hobbimra.
Annak örömére, hogy bejutottam az egyetemre, elkészítettem Pocak Panna receptje alapján a paleo Sacher tortát.
http://pocakpanna.blogspot.ro/2011/07/sacher-torta-paleo-pocak-panna-modra.html
Nem mézet használtam, mert azt nem ehetek, hanem xilitet. Nagyon-nagyon finom lett.
Íme:
Útravalóul pedig juhtúrós pogácsákat sütötem a következő recept alapján:
-250 dkg tk liszt
-125 g margarin
-120 g túró
-1 tojás
-só
-1/4 kocka élesztő pici vízben felfuttatva
-5 dkg tejföl
Ezt mind összegyúrtam és egy órát kelesztettem, de csak azért lett egy óra, mert nem voltam itthon. Nem láttam, hogy sokat nőtt volna, szerintem 30 perc is elég. 28 kis pogácsát készítettem és kivajazott, kilisztezett tepsiben kb. 30 percet sütöttem. Tanulság: nincs értelme száraz zacskós élesztővel próbálkozni. Ez így most nagyon jó lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése