2012. április 9., hétfő

Húsvéti dekorációk nálunk

Ez a páva már kétéves és állandó lakója a szobám ablakának. Mivel madár, gondoltam talál a húsvéthoz.
 Pom-pom technikával készült kiskacsa (vagy csirke, ahogy tetszik).
Az idei márciusi Praktikából származó ötlet. Nagyon látványos és légies, elkészíteni pedig nagyon könnyű.
Koszorúdísz a bejáratra.
 Üvegfestékdísz saját sablon alapján.
Írott tojásaink. És egyenként:

Néhány gusztusos mézeskalács napraforgómaggal díszítve. Most nem maradt idő a tojáshabos díszítésre.

2 megjegyzés:

  1. A páva nagyon tetszik és a Praktikából származó kreatívkodás!De igazából mindegyik dekoráció szép és jó.:-)Én írott tojást nem tudtam készíteni.Tavaly próbálkoztam,de mindig megszáradt a viasz, mielőtt felvittem volna a tojásra...

    VálaszTörlés
  2. A tojásírásnál arra kell figyelni, a viasz jó forró legyen, már-már forrjon a tűzön. Így is sokszor kell újramelegíteni.

    VálaszTörlés